Buddy bijna 4 weken

zondag 12 september 2010

Ons pupje is geboren !!!


Dinsdag 31augustus 2010
Vandaag gebeld met fokster Anja Reuvekamp om te vragen hoe het gaat met haar teef Cyra van de Boerenmate (roepnaam Ietje).
Aangezien de pups in deze week geboren konden worden was ik erg nieuwsgierig hoe het allemaal verliep.
Anja zei dat ik haar net te vlug af was , want zei had me willen bellen om goed nieuws te vertellen.
 "DE PUPPIES ZIJN GEBOREN"
Ik heb eerst lopen dansen door de kamer en kon mijn enthousiasme niet echt verborgen houden.


Het is een nest van 7 pupjes
Blond            = 1 reu en 2 teven
Zwart/blond   = 1 reu en 3 teven


De bevalling is helemaal goed verlopen en het zijn allemaal goed gezonde puppy's van rond de 550 gram.


Moeder met haar 7 pupjes

Ik vroeg voorzichtig of dat de enige zwart/blonde reu dan ook voor ons zou zijn en dat beaamde ze gelukkig, ik kon mijn geluk niet op.


Natuurlijk vroeg ik honderduit hoe het allemaal gegaan was met de bevalling en hoe het allemaal verder zou gaan.
Toen ik eenmaal opgehangen had heb ik natuurlijk eerst Hans gebeld om hem het goeie nieuws te vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten